Gå til indhold
Annonce
Sport For abonnenter

Nederlag efter straffe

Odense Bulldogs tabte tæt match til Rødovre efter langvarig straffeslagskonkurrence i den fynske isarena

Ligaens canadiske topscorer, Dale Mitchell, udlignede til 3-3 for Odense Bulldogs i starten af anden periode i kampen mod Rødovre, der sluttede 4-4 efter ordinær tid. Men i straffeslagskonkurrencen måtte Bulldogs ikke bruge Mitchell, fordi den iltre canadier fortsat manglede at afsone et minut af en udvisning, som han fik i slutningen af overtiden. Arkivfoto: Jens Wognsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce