Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

- Vi gør det for kundernes skyld

Kunder til Føtex på Vesterbro skal ikke køre forgæves, fordi andre city-kunder fylder p-pladserne, siger varehuschef
Odense Kommune arbejder for at indføre ens regler, fortæller rådmand Jan Boye (K)

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce