Gå til indhold
Annonce
Odense

Ungdommen tager over

Ungdommen har taget over i Agedrup. Her er beboerforeningens nyvalgte bestyrelse. Søren Stobbe, nyvalgt formand, er den høje herre bagest. Privatfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce