Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Stadig kloster i Dalum

En ny busforbindelse mellem Odense og Dalum åbnede i 1948. Her er det blandt andre nonner fra Dalum Kloster, der hilser den nye busforbindelse velkommen. Fyens Stiftstidendes pressefotosamling, Stadsarkivet
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce