Gå til indhold
Annonce
Odense

Spejdere holder julemarked

skt. klemens: Camelot-spejderne i Skt. Klemens holder igen marked for at rejse penge til spejderarbejdet. - Denne gang har vi også juleting som f.eks. juledekorationer kun lavet af naturens produkter, julepynt og gaver. Vi har flyttet arrangementet til Skt. Klemensskolens kantine, hvilket vi håber kan gøre det nemmere at hygge - i stedet for gymnastiksalen. Vi har allerede solgt 23 stande, fortæller formand Susane Wium. Julemarked på Skt. Klemensskolen foregår 22. november fra klokken 13 til 16. Her et billede fra det seneste marked. (Privatfoto)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce