Gå til indhold
Annonce
Odense

Sidste brev er stemplet

LUKNING: Bolbro Posthus er lukket. I går var det sidste gang, beboerne i Bolbro kunne sende breve og betale regninger på det lokale posthus

Lukningen af Bolbro Posthus rammer især kvarterets ældre beboere. De må i fremtiden tage til Tarup eller Odense centrum for at betale deres regninger og sende pakker. FOTO:PETER LETH-LARSEN
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce