Gå til indhold
Annonce
Odense

Ritzau bøjer sig for Bendixen

Pernille Bendixen (DF) er nu ikke længere blandt de politikere med såkaldte dobbeltmandater, der har det højeste fravær i landet.

Pernille Bendixen (DF) og Alex Ahrendtsen (DF) sidder begge i både byrådet i Odense og Folketinget. Og det er hende af de to, der har mindst fravær. Tre ud af 28 møder i 2017 mod hans fem. Arkivfoto: Robert Wengler
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce