Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Positivt hærværk

mod blomster-festivalen

Kunstnere har i løbet af natten givet festivalen et ekstra budskab

Her hviler ”Der går Odense i den”, er påført en af de store granitsten på Gråbrødre Plads i løbet af natten til i går. Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce