Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Portal på plads

For 15 år siden blev portalen påkørt, og nu var det ikke længere forsvarligt at have den hængende over bilisterne, så den skulle skiftes ud. Foto: Birgitte Carol Heiberg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce