Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Odense-udstilling i Vinterpaladset

”De vilde svaner” åbnes til oktober på Vinterpaladset af prinsesse Mary

Museumschef Torben Grøngaard Jeppesen har sammen med hofmarskal Ove Ullerup og filmproducent Jacob Jørgensen været i Skt. Petersborg for at forberede udstillingen på Vinterpaladset. I den forbindelse blev der holdt en lille reception i storladne rammer. Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce