Gå til indhold
Annonce
Odense

Odense får en Danmarkslund

Organisationen Plant et træ vil etablere en mindelund i Odense, hvor private og virksomheder kan plante et træ til minde om en person eller en begivenhed.
By- og Kulturrådmand Jane Jegind (V) og landsformand for Plant et Træ Jens Døssing ved Hollufgård. - Vi oplever Danmarkslunden som et samlingssted, hvor familier, venner og virksomheder mødes til plantningen af deres træ, for så senere at komme tilbage på særlige mindedage og samtidigt følge træets udvikling. Det glæder os meget ved Plant et Træ at der fremover også vil være denne mulighed i Odense, i hjertet af Danmark, siger landsformanden. Foto: Odense Kommune
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce