Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Nu hænger de der igen

De politiske partier har med Energi Fyn forhandlet sig frem til, at valgplakater må hænges op fra i dag

I dag begynder partierne i Odense at hænge valgplakater op. Ofte kommer de til at hænge for lavt - som her Venstres Lars Chr. Lilleholt. Arkivfoto : Brian Karmark
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce