Gå til indhold
Annonce
Underholdning

Museets naboer går i sort

Hverken politikere eller embedsmænd har kontaktet beboerne i Bangs Boder i forbindelse med det høje museumsbyggeri, og derfor griber de til nye metoder på at råbe Odense Kommune op.
Verner Nielsen og en række af hans naboer i Bangs Boder gik tirsdag i sort over museumsbyggeriet, som vokser over murene i deres baggårde. Foto: Frederik Nordhagen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce