Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Madplanen er god

Elevene på Abildgårdskolen tog for sig af retterne, da skole havde besøg af kokken Martin Foljic, der kom med smagsprøver til kantinens nye mad.Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce