Gå til indhold
Annonce
Odense

Lærerne er buret inde

Eleverne på Sct. Knuds Gymnasium nedlagde tirsdag undervisningen og sendte lærerne ind på lærerværelset.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce