Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Kvinderne overhaler mændene

For fire år siden var der lige mange akademikere af hvert køn i Odense Kommune. Det er slut. Kvinderne distancerer mændene
Der er også flere kvindelige ledere - bortset fra blandt de fem topchefer

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce