Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Konkurrence til postvæsenet

Eksempler på frimærker fra Odense Bypost, der bragte breve ud i Odense Købstad i seks år fra 1885. Mærkerne er i privat eje, og der er givetvis kun bevaret ganske få eksemplarer (Svend Møller fot., Stadsarkivet).
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce