Gå til indhold
Annonce
Odense

Kommune jagter studentertyve

Studenterfest gik over gevind, da to lyserøde bænke ejet af Odense Kommune blev stjålet af fulde studenter tidligt fredag morgen. Tyveriet er meldt til politiet, og kommunen har billeder af tyvene, som tilbydes frit lejde.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce