Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Juletrængsel på pubben

Mange odensanere afslutter årets julefrokoster med en tur i det odenseanske natteliv

For mange er det årets eneste bytur, og det går derfor vildt for sig

For bestyrer Camilla Céline Hammerich og personalet, er november og december nogle vilde måneder på The Old Irish Pub i Vintapperstræde. Julefrokosterne trækker mange mennesker videre i byen, og for en del af gæsterne hører byture til en sjældenhed. Det betyder, at humøret er højt, og der bliver drukket ekstra meget alkohol. Foto: Robert Wengler
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce