Gå til indhold
Annonce
Odense

- Jeg føler skyld

Elias mor er dybt taknemmelig over børnehospitalets behandling af hendes søn - men hun har det dårligt med sin egen rolle: - Jeg har skyldfølelse over de smerter, Elias har haft

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce