Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Ild i domhuset - igen

I går gik der atter ild i domhuset, mens håndværkere var i gang med at lægge tagpap på. Det er anden gang på blot 10 dage, at der opstår brand i retsbygningens tag. FOTO: ROBERT WENGLER
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce