Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Gert genså sin gamle post

Fredag var det 60 år siden, kommandoposten på Odense Banegård blev indviet. Det fejrede 90-årige Gert Larsen, der var blandt de første på posten

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce