Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Frivillige mangler penge

Odense Kommune uddelte små tre mio. kroner i går til frivillige foreninger, men for nogen er frem- tiden alligevel usikker

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce