Gå til indhold
Annonce
Odense

Flere ledige i Odense

Ledigheden steg i Odense i juli - noget skyldes flere dimittender, andet skyldes en ny måde at gøre tallene op på. Samtidig har politikerne vedtaget, hvordan investeringerne i at få flere ledige i arbejde skal bedømmes.

Flere nyuddannede fra blandt andet SDU har fået ledigheden i Odense til at stige. Odense Kommune har ellers som et nyt initiativ ansat to virksomhedskonsulenter til at være på SDU for at hjælpe flere dimittender til hurtigere at finde et arbejde. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce