Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Røde tal serveret: Årets odenseaners spisehus fik underskud på knap en halv million kroner

Læs i denne uge om et odenseansk firma, som gik over 26 millioner kroner tilbage, læs om legenden Lars Høghs gamle firma, der kom i plus og læs om et kendt pizzaslicehus i Odense, som fik et mindre overskud end året før. Alt sammen i denne uges erhvervsoverblik for Odense.
Benjamin Mosskov er manden bag restauranten, der kom ud med et underskud. Arkivfoto: Simon Staun
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce