Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Endelig får togkunder p-pladser

Fra midt i december kan 40-45 bilister parkere gratis lige ved banegårdscentret

Hvis de ikke har billet, falder hammeren, for pladsen overvåges af p-selsabet Apcoa

I oktober tog avisen sagen i egen hånd og sendte en Odense-reporter til åstedet for at demonstrere, hvor let det er at mærke nogle p-båse op. Nu lader DSB Ejendomme det ske. Foto: Michael Bager
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce