Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Den tavse borgmester

Borgmester Anker Boye (S) under rundvisningen tidligere på ugen på Odense Offentlige Slagtehuse, hvor der skal bygges nyt. Her holdt han tale, senere på ugen var han knap så meddelsom. Foto: Nils Svalebøg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce