Gå til indhold
Annonce
Odense

Caféejere dropper blomster

Fra 1. maj har restauratører været pålagt afgift for udeservering
Nu fjerner flere caféejere modvilligt deres blomsterkummer for at mindske afgiften

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce