Gå til indhold
Annonce
Odense

Borgmestre stiller op

Både nuværende og tidligere borgmestre i Odense er med i Eventyrløbet.

Tidligere borgmester Anker Boye (S) er også med i år, når han skal skyde løberne i gang, men det er hans efterfølger også. Arkivfoto: Michael Bager
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce