Gå til indhold
Annonce
Odense

Bombepanik afblæst

Politiet afspærrede i to timer Skippervej i Stige, fordi de troede en rørbombe lå i huset hos afdøde Erik Hansen. Det viste sig dog at være en lommelygte.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce