Gå til indhold
Annonce
Odense

Bombemand fængslet

Den mand, der søndag truede med at sprænge sig selv og de ansatte i luften hos lægevagten i Odense, er blevet varetægtsfængslet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce