Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Bibliotekets "lidelseshistorie"

Indgangen til det nye hovedbibliotek på Ørbækvej, der blev taget i brug i 1976. Der var ikke ruttet med pengene for at give biblioteket et smukt ydre. Fyens Stiftstidendes pressefotosamling, Stadsarkivet
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce