Gå til indhold
Annonce
Odense For abonnenter

Benzinen i blodet

Det første motocrossløb på banen i Højbjerg blev afviklet i 1953 og trak 12.000 tilskuere, som flere steder brød igennem afspærringerne. FYENS STIFTSTIDENDES PRESSEFOTOGRAFER, STADSARKIVET
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce