Gå til indhold
Annonce
Odense

Atlantic åbner trods brand

RASERET: Køkkenet raseret ved brand på diskoteket. Åbner som planlagt i aften

Beboer i området blev evakueret, da der onsdag nat udbrød brand på diskotek Atlantic i Overgade i Odense. Branden, der var opstået i diskotekets køkken, udviklede kraftig røg, der sivede ind i lejlighederne i naboejendommen. Politiet havde i starten en mistanke om, at branden var påsat, men undersøgelserne viste hurtigt, at det ikke var tilfældet. Diskotekets ejere lover, at stedet allerede i aften er klar til fest. foto: kim rune
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce