Gå til indhold
Annonce
Odense

1500 risikerer at miste brev-service

  • Hver tredje odenseaner, der har modtaget brev om fritagelse for digital post, har ikke svaret
1500 primært ældre odenseanere uden it-kendskab mangler at få fornyet deres tilladelse til fortsat at modtage al post fra det offentlige som gammeldags breve. Her er tale om borgere, der har modtaget et brev fra Digitaliseringsstyrelsen. De kan få en ny tilladelse på Borgerservice eller på bibliotekerne i Tarup og Vollsmose. Har man ikke fået et brev, fordi man er permanent fritaget, skal man ikke henvende sig. Grafik - Gert Ejton
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce