Gå til indhold
Annonce
Nyborg

Ungdomshus vågner efter dvale

Efter den daglige leder gik og smækkede med døren, har der været stille omkring ungdomshuset Grejsen. Men nu skal der igen skrues op for aktiviteterne.

Efter at Stefan Dølby stoppede som daglig leder, har Ungdomshuset Grejsen ligget stille i en periode, men starter nu op igen. Det fortæller formand for Nyborg Ungdomsråd Jacob Christensen (i midten), der efter sommeren trækker sig som formand. Arkivfoto: Yilmaz Polat
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce