Gå til indhold
Annonce
Nyborg

Sammenhold i Rødbyen

Bebyggelsen med kælenavnet Rødbyen fylder 100 år i år og det er stadig et meget populært sted at bo. Bygningerne og kvarteret ser stort set ud som for 100 år siden - men rigtig meget forandret sig bag facaderne.

Karen Burkal og Inga Andersen har begge boet i Rødbyen gennem mange år, og de er glade for både stedet og husene. De to har en finger med i spillet, når bebyggelsen fejrer 100 års fødselsdag den 18. august, hvor alle nuværende og tidligere Rødbyboere skal hygge sig med gamle minder. Foto: Mogens Rasmussen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce