Gå til indhold
Annonce
Nyborg For abonnenter

Ros til efterskole efter hjemsendelse

Nyt tilfælde af meningitis blandt eleverne fik efterskole til at aflyse Østrig-tur. Det har dog ikke skabt sure miner

Samtlige 162 elever på Efterskolen ved Nyborg er sendt hjem og skal først vende tilbage på søndag efter endnu et tilfælde af meningitis blandt eleverne. Foto: Niels Andreasen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce