Gå til indhold
Annonce
Nyborg

Patientforeningerne får eget hus

Sundheds- og Forebyggelsesudvalget har bevilliget midlerne til et nyt Patientforeningernes Hus, der efter planen åbner den 10. juni 2017.

Frits Christensen (S) er formand for Sundheds- og Forebyggelsesudvalget i Nyborg Kommune. Foto: Kim Rune
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce