Gå til indhold
Annonce
Nyborg

Østfynsk U-18 succes

Med fire sejre i fire kampe er de Østfynske U-18 drenge i 2. division startet sæsonen på bedst tænkelig vis. Efter overlegen hjemmesejr på 31-19 over Stige-Søndersø tidligere på ugen, bød søndagens kamp ude mod DHG Odense også på succes; Med slutresultatet 26-33 i Østfynsk favør kunne ØHK-holdet efter kampen forlade Dalumhallerne som rækkens øjeblikkelige nummer 1.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce