Gå til indhold
Annonce
Nyborg

Ny forening bag interkulturelt mødested

Borgerdrevet initiativ har fået egen bestyrelse og egne vedtægter. Foreningen satser på at udvide antallet af aktiviteter, især for børn og unge.

Det Interkulturelle Hus arrangerer blandt andet fællesspisning om tirsdagen. Formålet har været at skabe et værested, hvor man kan mødes på tværs af kulturer. Foto: Kasper Riggelsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce