Gå til indhold
Annonce
Nyborg For abonnenter

Lokalplan nr. 245

Borgmester Erik Christensen præsenterede køberne af Nyborg Elnet ved et pressemøde tirsdag formiddag. Det blev Energi Fyn der skulle betale 239 millioner kroner for det kommunale værk. I midten ses bestyrelsesformand Leif Henriksen, Energi Fyn og til højre koncernchef Bent Agerholm fra Energi Fyn. Foto: Jørgen Hansen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce