Gå til indhold
Annonce
Nyborg

Handicapdag blev fejret

Halvvejserne i Ørbæk uddelte i går for sjette år i træk Den Gyldne Stok, som gik til Inge Bruun fra Nyborg Sociale Handicapforening

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce