Gå til indhold
Annonce
Nyborg For abonnenter

Frivillige blev hædret

"Den gyldne stok" blev uddelt til de mange frivillige på aktivcentret i Ørbæk

Leder Lene Damkjær Christensen modtog stokken på vegne af de frivillige i Aktivcentret. Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce