Gå til indhold
Annonce
Nyborg

- Fedt at vinde guld

Nyborgs Cindy Bøye er ved at komme sig over guldoplevelsen ved gymnatik-EM.

Cindy Bøye fra Nyborg med beviset på, at hun er europamester i teamgymnastik for mix-hold. Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce