Gå til indhold
Annonce
Nyborg For abonnenter

Demonstration kaldes malplaceret

Skovparkens formand, Flemming Hansen, kan ikke se, hvad demonstranter mod asyl­politikken skal ved Strandvænget i dag

Skovparkens beboere mødte talstærkt op til borgermødet om asylcenteret i deres kvarter. Forskellige holdninger blev dengang luftet - både for og imod centeret. Området er fortsat splittet, men de fleste mener, at Dansk Samlings protestdemonstration er fejlplaceret. Arkivfoto: Michael Bager
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce