Gå til indhold
Annonce
Nordfyn

”Kick off” til sæsonstart

Fodboldturnering: Der var masser af aktivitet på Otterups grusbane i weekenden. Her og på Korups ditto afholdt Lunde G&IF nemlig det efterhånden legendariske ”Kick off Tournament”. I år var opstartsstævnet for piger og damer dog ramt hårdt af den lange vinter, som havde fået ca. halvdelen af de ellers ventede hold til at melde fra. Der var trods dét hele 14 hold i aktion. 250 spillere og ledere skulle således beværtes og serviceres af klubbens frivillige og efterhånden rutinerede hjælpere ud i madlavning og opvask.

Endelig var der mulighed for at komme i kamp. Her er det Kolding og Varde (i hvidt) der krydser klinger. (Foto: Arne Rasmussen)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce