Gå til indhold
Annonce
Nordfyn For abonnenter

Flere med bybussen

15,6 procent fremgang i passagertallet er en buskage værd. Morud fejrede første tre år med rute 23

Bybussen i grøn glasur til alle. Her er det Rasmus Gade (t.v.) og Jørgen Meier (th) fra Busbanden i Morud. Foto: Klaus Wind
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce