Gå til indhold
Annonce
Nordfyn

Disko skifter ejer

Monopolet, i Otterup er blevet solgt til to herningensere. Den tidligere ejer, Morten Vilstrup, indfriede et løfte til sin kone, da han for to uger siden skrev under på en kontrakt og solgte diskoteket, som han har drevet gennem fire år.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce