Gå til indhold
Annonce
Middelfart

Hovedet først

Svømmeklubben Delfinen havde i lørdags samlet deres unge svømmere til et internt stævne. For mange af deltagerne var det første gang, de prøvede at dyste i konkurrencesvømning, og det krævede lidt at sætte sig ind i de særlige startregler. Men uanset om de man kom først eller sidst i mål, så havde alle deltagerne ern herlig formiddag i det klorfyldte vand. Og som bevis for anstrengelserne forlod alle svømmere hallen med et flot diplom. (Privatfoto)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce